Wandelen vanuit Porto naar Santiago de Compostela - Reisverslag uit Herselt, België van Henk Leek - WaarBenJij.nu Wandelen vanuit Porto naar Santiago de Compostela - Reisverslag uit Herselt, België van Henk Leek - WaarBenJij.nu

Wandelen vanuit Porto naar Santiago de Compostela

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

10 Februari 2018 | België, Herselt

Na 5 jaar is het zover. Rob en ik gaan weer aan een (klein) avontuur beginnen. Dit keer niet op de fiets vanuit Nederland, maar wandelend vanuit Portugal naar Spanje. We wagen ons aan de pelgrimstocht tussen Porto en Santiago de Compostela. Ongeveer 250 kilometer. Dus 10% van de afstand die we in 2013 hebben gefietst vanuit Haarlem. Lijkt weinig maar zal voor ons, als niet doorgewinterde wandelaars, best nog wel zwaar blijken te zijn.
We hebben er in ieder geval veel zin in. We hopen uiteraard dat we ook dit weer veel volgers zullen hebben. We zullen onze belevenissen, die wij starten op 29 mei 2018, weer dagelijks op deze website wereldkundig maken.
Tot dan.

• 11 Februari 2018 - 12:27

Piet Van Noort:

Hallo Rob en Henk,

Toch een beetje jaloers op jullie. Buen Camino!