santiago - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Henk Leek - WaarBenJij.nu santiago - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Henk Leek - WaarBenJij.nu

santiago

Door: H

Blijf op de hoogte en volg Henk

27 Mei 2013 | Nederland, Groningen

De zware dag is achter de rug. Veel, lang en behoorlijk geklommen. Morgen ongeveer zo'n zelfde dag. Alleen dan 65 km. i.p.v. 78 km. van vandaag. Maar goed, inmiddels worden we nergens meer zenuwachtig van. Vandaag om 14.45 uur aangekomen in Sarria. Oud stadje met als 1e indruk dat er niet veel te zien of te beleven valt. Een kleine wandeling levert gelukkig een ander beeld op. Gezellig smal en lange straat met genoeg te zien, te eten en te drinken. Tafeltje besproken bij de Italiaan. Ook nog even vermelden dat het vinden van een slaapplek snel en goedkoop is gelukt. Na vandaag hoeft dat nog maar 1 keer. Want alles goed blijft gaan komen we woensdag aan in SANTIGO DE COMPOSTELA.
De tocht zit er bijna op. Volgens de route beschrijving ongeveer 2.500 km.
Tel daar een 100 omrijkilometers bij en dan is dat toch wel een aardig eindje fietsen. Hopelijk gaat het ook de laatste 2 dagen nog zoals hiervoor. Om dat te weten te komen moet je ons ook tijdens de laatste uiteraard blijven volgen.

• 27 Mei 2013 - 19:08

Piet En Wil:

!Hola! peregrino Henk en peregrino Rob.

Que tal? Ik hoop: 'Muy bien'. Jullie zijn aan de laatste 100 km. begonnen lezen wij. Grandioso! En dan de laatste dag over de Monto Gozo, de Berg van de Vreugde, omdat de pelgrims in de verte dan Santiago zagen liggen.
    Kom lekker op tijd in Santiago aan zou ik zeggen en geniet, geniet van de hele dag die nog voor je ligt zoals een voetballer in de voorlaatste minuut nog scoort en de wedstrijd beslist.
    Jullie hebben het verdient!

Hasta la vista!

P&W

• 27 Mei 2013 - 21:13

Marianne:

Hoi mannen.

Grandioos wat jullie al bereikt hebben na zoveel kilometers. Petje af voor jullie. Jullie zijn er bijna. Vanavond genieten van jullie eten en drankje en rust goed uit voor de laatste kilometers. Laatste lootjes wegen het zwaar. Succes voor de laatste kilometers. Blijf jullie nog volgen. Respect wat jullie doen. Groetjes Marianne.

• 27 Mei 2013 - 21:28

Cindy:

Hola amigos,

Bien hoor zo al die mooie verhalen van jullie. Wat zijn jullie onwijs goed bezig én jullie zijn er al bijna.
    Nog even knallen en opletten de komende dagen en vooral GENIETEN!
    Dan op jullie eind bestemnming alles laten doordringen en ook daar weer genieten.
    Die bijna 5 weken zijn dan toch wel voorbij gevlogen.
    Slaap lekker en toi toi toi nog de laatste dagen.
    tot snel.
    Cindy

• 27 Mei 2013 - 21:37

Ineke.rob Den Hertog:

Nog een dag een zware berg etappe en dan op naar de finish
    Gaat zeker lukken wij doen jullie niet na !!!
    Veel succes gr ineke rob

• 28 Mei 2013 - 09:18

Hans En Marijke:

Nou.... de laatste kilometers en dan.....fantastisch wat jullie gepresteerd hebben!!!!!!
    We volgen jullie op de kaart van Jan!
    Tot vrijdag
    groetjes Hans en Marijke

• 28 Mei 2013 - 10:06

Helena:

Mannen!! Het enige wat ik zeggen is: DIEP RESPECT!!!!
    Morgen is Santiago aan de beurt, lekker relaxen en lekker niet meer fietsen!
    Gelukkig is alles qua gezondheid goed verlopen nu weten we zeker dat jullie sportieve kanjers zijn!
    Nou Robbie tot volgende week met je mooie verhalen en foto's. Rusten jullie lekker uit in jullie luxe hotel en hasta maandag!!
    Adios, riri

• 28 Mei 2013 - 13:25

Theo Guyt:

Chez Rob en Henk

Jammer zeker nu het bijna is afgelopen als pelgrims te leven in alle vrijheid. Geniet er nog maar lekker van voordat je weer in het alledaagse ritme van werken enz. Hoop dat het ook lekker weer is de laatste dagen voor vertrek, prima even bijkomen ook gezien de bergetappes. Niet vergeten een kaarsje aan te steken voor het visweekend en alle belangrijke zaken.
    Ave Theo

Tags: .