Santiago - Reisverslag uit Beringen, België van Henk Leek - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Beringen, België van Henk Leek - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: H

Blijf op de hoogte en volg Henk

01 Juni 2013 | België, Beringen

Leiden, 1 juni 2013
Aan al onze volgsters en volgers. Onze tocht naar Santiago de Compostela zit er op. We zijn gistermiddag half 5 geland op Schiphol alwaar een ontvangstgezelschap ons welkom-weer-thuis heette met ballonnen, witte rozen en een schelpenmedaille.
Een fijn gevoel na zolang te zijn weggeweest.

We sluiten de reis met nog 2x een kleine bijeenkomst met familie en een enkele vrienden op vrijdag en zaterdag. Dan is een rustige zondag om maandag allebei weer om 7uur op kantoor te verschijnen. Ook dat zal een vreemd gevoel, geven, maar aanleiding zijn om weer te verhalen over onze geweldige tijd die wij samen hebben doorgebracht.

Goed, dit was wat mij betreft het laaste stukje tekst op deze site.
Wij willen jullie nogmaals heel hartelijk bedanken voor het volgen en plaatsen van reacties naar aanleiding van de reisverslagen.
Het lezen van de reacties was voor ons aan het eind van fietsdag steeds weer een hoogtepunt.
Dus nogmaals bedankt , de groeten en tot ziens.

• 06 Juni 2013 - 12:26

Ans Van Ballegooy:

Hoi Rob en Henk,

Wat een een mooie site hebben jullie!
    Leuk om ook te lezen, al hoorde ik dit natuurlijk al een beetje van jullie zelf tijdens onze vele ontmoetingen.
    Wat geweldig om jullie steeds onderweg tegen te komen!
    Leo en ik hebben het als een feestje ervaren dat jullie op ons pad kwamen.
    Wat hebben we het leuk gehad hè? Om nooit meer te vergeten!

Nadat jullie vertrokken waren kwamen er nog vele contacten die bijna net zo speciaal en ook wel bijzonder waren. De Camino naar Santiago is een tocht die absoluut verbroederd.
    Mensen zoeken allemaal contact met elkaar en dat is een geweldige ervaring!
    De laatste week is nog fantastisch geweest alleen al vanwege het weer!
    Na 2 dagen Santiago zijn we nog naar Noia gefietst en 2 dagen daar gebleven waar we Hans ook weer ontmoet hebben en uren met elkaar samen waren...
    Iedere dag een groot feest met de nodige alcohol, nu moeten we afkicken!
    Leo en ik hebben een heel voldaan gevoel nu, wellicht herkennen jullie dit...
    Dankbaar zijn we ook dat alles goed gegaan is!
    Rob en Henk het was leuk om met jullie kennis te maken, wat een kanjers zijn jullie!
    Dank voor de vele erg gezellige uren met jullie en het ga jullie goed!
    Ben je in het Brabantse land kom dan zeker een bakkie doen, wie weet tot ooit!
    Groet Leo en Ans (*_~)

Tags: .